Tuesday, May 22, 2012

Adrian Radu

Dragele mele,

Si eu va multumesc pentru cuvintele frumoase de aseara si de azi legate de sarbatorirea de ieri. Sincer va spun, faptul ca am stiut pentru cine organizam aceasta revedere ne-a impulsionat sa organizam evenimentul in asa fel incat sa iasa totul cat mai bine si sa va bucurati ca ati participat si ca ne-am regasit. Pentru mine a fost ceva minunat, de neuitat.

De asemenea, va multumesc pentru poze si le voi adauga si pe cele ale mele (cele facute de Bogdan).

Si am o propunere: ca sa materializam ideea de a nu ne rupe unii de altii: ce ar fi sa permanentizam, sa institutionalizam, ca sa spun asa, intr-un fel de Gossip Club (vorba Mihaelaei mele :) !!) aceasta idee de a ne revedea periodic. Sa vina atunci cine poate, fara formalitati, fara pregatiri in prealabil, sa ne revedem, sa mergem la un local, sa stam la o cafea sau sa luam ceva de-ale gurii, dupa cum doreste fiecare, si, evident, sa povestim... Si daca cineva nu poate atunci, sa stie ca va fi o data viitoare.

Si merg mai departe cu propunerea: sa incepem din septembrie, in 29 septembrie (o sambata), la ora 16:00, la restaurantul La Piazzetta (pe b-dul Eroilor). Putem ramana acolo sau, de ce nu?, sa mergem iarasi la Millennium. Si de fiecare data sa stabilim cand si unde va avea loc intalnirea urmatoare, data si locatie pe care sa o comunicam apoi pe grup.

Adrian



No comments:

Post a Comment