Tuesday, May 22, 2012

Ioana Rotund

Dragii mei,

Abia azi am reusit sa cobor din masina timpului, care a fost ziua de 12 mai. Dupa atitia ani am simtit ca ne reintilneam dupa o vacanta, o vacanta activa cu cer senin sau noros, cu adieri si furtuna.
Si inca nu am reusit sa ma detasez de ce s-a intimplat. Si nici nu cred ca voi reusi complet. Pentru mine aceasta zi a fost una din cele mai frumoase (si la propriu, nu ne-a mingiiat soarele tot timpul? si la figurat, voi ati fost si sunteti o mingiire).
Prezente fizic sau prezente prin procura, ati facut din acesta zi o sarbatoare.
Nu mai pot adauga nimic fara sa repet idei exprimate de voi in mesajela anterioare. Pot doar sa va spun doar atit: Multumesc ca faceti parte din viata mea si ma simt norocoasa si onorata ca ati fost colegele mele si ca am ramas prietene.
 
Va pup cu drag si va astept de fiecare data cind aveti drum la Cluj,
Ioana

__._,_.___

No comments:

Post a Comment