Tuesday, May 22, 2012

Xenia Oltean

Dragi colege si coleg,
M-am reintors in tara mea adoptiva intr-o stare de euforie, cu o energie noua, deosebit de puternica. Aceasta energie pozitiva am primit-o de la voi, colegele mele. Cu toate greutatile din anii comunismului, cu toate greutatile pe plan personal eu v-am reintilnit parca si mai puternice, vesele plina de o vigoare si energie enorma.
Voi sinteti si mai frumoase decit acum 35 de ani! Fara gluma!
Sint bucuroasa ca am putut sa va revad si sa petrec niste ore pline de emotii puternice, cu 1 grup de oameni care vor si se bucura sa fie impreuna. Poate o sa va pufneasca risul dar am asociat grupul acesta de oameni frumosi cu "hora", dansul romanesc, cu un ritm nebun care te ameteste si unde poti sa-ti pierzi capul, sufletul si chiar picioarele (parca am citit in mail ca cineva avea dureri de picioare, nici nu ma mir). Pentru colegele maghiare voi mentiona un alt dans "csardas" tot atit de nebun si plin de energie pozitiva.
Va multumesc la toate si lui Adrian pentru aceasta initiativa si pentru cuvintele si gindurile frumoase.
Olandezul zice: "Houd dit voor altijd vast" . Nu e usor de tradus, intelesul e "Tine acest sentiment de frumusete si energie pozitiva pentru totdeauna in sufletul, gindirea si trupul tau".
Cu drag Xenia

No comments:

Post a Comment