Tuesday, May 22, 2012

Mariana Hudrea

Dragi colegi,

 
M-am simtit si eu excelent alaturi de voi.

Fiecare poveste de viata relatata a fost pentru mine o adevarata incantare si bucurie.

Tot timpul am avut senzatia ca ne-am despartit cu putin timp in urma si totusim au trecut 35 de ani, ani plini de impliniri, de bucurii si uneori de tristeti.

 Am regretat ca nu au putut fi alaturi de noi multe colege, unele din motive de sanatate.

 Asa cum am spus si ieri, mereu am fost mandra ca mi-ati fost colegi, mereu am fost mandra ca am absolvit aceasta facultate.

 Tot timpul v-am perceput ca niste oameni frumosi si buni.

Ieri am simtit acelasi lucru. Am fost o generatie frumoasa, o generatie de succes. Si asta datorita frumusetii caracterului, a bunatatii noastre si mai ales a respectului fata de profesie.

Munca sustinuta ne-a adus tuturor bucurii si reusite.

M-am bucurat pentru fiecare succes al vostru atat pe plan profesional cat si pe plan personal.

Sunteti niste oameni frumosi. De aceea imi sunteti foarte dragi si de aceea m-am simtit atat de bine alaturi de voi.


Cu drag,

 
Mariana

No comments:

Post a Comment