Tuesday, May 22, 2012

Liana Baz

Dear all,

Vine o vreme cand te opresti din vartejul vietii si te intorci la momentele frumoase pe care le-ai trait candva si din care iti mai iei o portie de avant...Iar evenimentul la care inca mai sunt conectata a fost un astfel de prilej...Tot ce a fost mai frumos in anii studentiei noastre,toate momentele pe care le credeam uitate,toate figurile dragi dar care s-au estompat in timp,au navalit si ne-au facut sa traim,cu atata intensitate,clipele revederii!S-au reluat legaturi,am depanat amintiri,ne-am regasit,am fost coplesita de o bucurie fara margini,am hoinarit prin Cluj,unde fiecare coltisor ne amintea de ceva de neuitat,Hasdeul a prins viata(pentru caministele care l-au vizitat!)si,cel mai important,am simtit ca de aici incolo ne avem unii pe altii,oridecate ori vom putea si vom vrea!!!Si pentru toate acestea vreau si eu sa multumesc bravului nostru comitet ca a reusit o asa pretentioasa si de succes actiune si sper ca astfel de evenimente ne vor umple sufletul de bucurie inca multa vreme de acum incolo!.........

 V-am trimis si eu cateva poze cu promisiunea ca atunci cand voi intra in posesia DVD-ului cu filmarea si pozele facute de intrusul care era nepotul meu,va voi anunta.

 Va imbratisez cu mare drag,

Liana Baz

No comments:

Post a Comment